fa

به یاد دکتر لیتکوهی

جاوید و زنده یادان

آقای دکتر سیاوش لیتکوهی و همسر محترمشان سرکار خانم سهیلا سحابی

 

از مراسم تدفین آقای دکتر لیتکوهی و همسر ایشان چند روزی گذشته است ولی هنوز بهت عمیق حاصل از درگذشت نابهنگام ایشان همراه ماست. این حادثه به قدری نابهنگام و ناگهانی بود که هنوز باور آن سخت می نماید. اما مسیر زندگی را جز این گریزی نیست.

یاران موافق همه از دست شدند            در پای اجل یکان یکان پست شدند

خوردیم ز یک شراب در مجلس عمر      دوری دو سه پیشتر زما مست شدند

دکتر لیتکوهی بلاشک شخصیتی اثر گذار در حوزه فعالیت تخصصی خود بود. تسلط ایشان در علم ژئوتکنیک بهمراه شخصیت کاریزماتیک ایشان باعث گردید تا شرکت خدمات مهندسی مکانیک خاک در طول عمر40 ساله فعالیت خود میراثی غرور آفرین را در کارنامه خود داشته باشد و در این زمنیه خدمات قابل توجهی را در عرصه های مختلف به کشور ارائه کند. از همین روی به جرات می توان گفت که کشور ایران یکی از اثر گذار ترین خادمین خود را از دست داد.

با توجه به همین اثر گذاری عمیق در جنبه های مختلف، از زمان فوت آقای دکتر لیتکوهی، شرکت ها، انجمن‌های تخصصی، همکاران، دوستان، دانشجویان و تعداد پرشماری از اشخاصی که به هر نحو با ایشان آشنا بودند طی اعلامیه ها، نامه ها و اعلان های مختلف در شبکه های اجتماعی مراتب تاثر و تاسف عمیق خود را از این حادثه تلخ و همچنین همدردی خود با بازماندگان اعلام داشته‌اند.

بدین وسیله مدیران و کارکنان شرکت خدمات مهندسی مکانیک خاک مراتب سپاس خود را به تمامی عزیزانی که به هر طریق در این زمینه با همدردی خود باعث تسلی خاطر بازماندگان گردیدند اعلام می دارد. در عین حال، قدردانی عمیق خود را نیز نسبت به تمامی اشخاصی که با حضور خود در مراسم تدفین، بصورتی شایسته با ایشان و همسر گرامیشان وداع نمودند ابراز می‌نماید.